Strony

czwartek, 28 czerwca 2012

Na oszczędnych też można zarobić

Młodzi, zdolni, bezrobotni. Tak mówi się dziś o tzw. pokoleniu Y, które jeszcze niedawno przez marketerów uważane było za wymarzoną grupę docelową. Światowe koncerny odzieżowe, motoryzacyjne i związane z branżą rozrywkową w pośpiechu przygotowują nowe strategie, by wciąż przyciągać coraz biedniejszą młodzież. Polskie firmy problemu nie widzą. Producenci nastawieni na młodych klientów będą martwić się dopiero wtedy, gdy słupki sprzedażowe zaczną robić się coraz niższe. Ale problemy finansowe pokolenia Y zostały zauważone w innych branżach. Co więcej, okazuje się, że wiele firm wśród osób z pustymi portfelami szuka swoich nowych klientów. Więcej o tym, kto może zarobić na biedniejących dwudziestolatkach, w najnowszym Bloomberg Businessweek Polska.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz