Strony

czwartek, 28 czerwca 2012

Na oszczędnych też można zarobić

Młodzi, zdolni, bezrobotni. Tak mówi się dziś o tzw. pokoleniu Y, które jeszcze niedawno przez marketerów uważane było za wymarzoną grupę docelową. Światowe koncerny odzieżowe, motoryzacyjne i związane z branżą rozrywkową w pośpiechu przygotowują nowe strategie, by wciąż przyciągać coraz biedniejszą młodzież. Polskie firmy problemu nie widzą. Producenci nastawieni na młodych klientów będą martwić się dopiero wtedy, gdy słupki sprzedażowe zaczną robić się coraz niższe. Ale problemy finansowe pokolenia Y zostały zauważone w innych branżach. Co więcej, okazuje się, że wiele firm wśród osób z pustymi portfelami szuka swoich nowych klientów. Więcej o tym, kto może zarobić na biedniejących dwudziestolatkach, w najnowszym Bloomberg Businessweek Polska.


środa, 20 czerwca 2012

Kochamy pizzę i makarony

Polscy klienci pokochali oliwki i suszone pomidory, choć jeszcze kilka lat temu bali się włożyć je do koszyka. Kuchnia śródziemnomorska nieustannie zyskuje na popularności. Zimą chętniej przygotowujemy makarony, latem królują sałatki. O południowych smakołykach w najnowszym Życiu Handlowym.


środa, 13 czerwca 2012

3000 dzielnych

Euro 2012 rozkręciło się na dobre, polska reprezentacja dała nam sporo nadziei i wszyscy podekscytowani czekamy na sobotę. Po wczorajszym meczu mam zdarte gardło, ale uważam, że było warto. Dziś w klawiaturę uderzam paznokciami pomalowanymi na biało-czerwono.
Cała Europa chwali organizację mistrzostw, wszystko przebiega sprawnie i w przyjaznej atmosferze. We wszystkich lokalizacjach, związanych z Euro spotkać można wolontariuszy, którzy służą pomocą zagubionym kibicom. Jak wyglądała rekrutacja na te 3000 odpowiedzialnych stanowisk przeczytać można w najnowszym magazynie 'Benefit'.


poniedziałek, 11 czerwca 2012

Okładkowo w Bloombergu

Ruszył sezon wakacyjny, to i słonecznie żółta okładka pasuje. Niestety nawet najpiękniejsza pogoda i najurokliwsze widoki nie pomogą, gdy wybierzemy złe biuro podróży. Jak się tego ustrzec? O tym w najnowszym Bloomberg Businessweek Polska.